Είμαι σίγουρος οτι στο παρελθόν όλοι σας έχετε παραλάβει e-mail τα οποία περιείχαν φράσεις του τύπου: Στείλε αυτό το e - mail σε όλους σου τους φίλους για να...έχεις καλή τύχη.
την φράση αυτή την ακολουθεί σχεδόν πάντα κάτι θετικό (όπως παραπάνω).
Αν λάβετε ένα τέτοιο e-mail έχετε δύο επιλογές: Να το αγνοήσετε και να συνεχίσετε αυτό που κάνατε ή να κάνετε ότι σας ζητάει. Επειδή αυτό το οποίο ζητάει το μήνυμα από εσάς είναι απλό και εύκολο συνήθως απλώς το κάνετε. Φυσικά δεν γνωρίζετε τις συνέπειες που αυτό επιφέρει.
Το e-mail αυτό σας ζητάει να το προωθήσετε σε όλους τους φίλους σας για να σας δώσει κάτι σε αντάλαγμα, πράγμα αδύνατο αφού δεν υπάρχει τεχνολογία που να παρακολουθεί τα e-mail σας και να πραγματοποιεί αυτό που σας υποσχέθηκε το e-mail αν τηρήσετε το δικό σας κομμάτι της συμφωνίας δηλαδή να το προωθήσετε σε όλους.
Οι αρνητικές συνέπειες λοιπόν που επιφέρει η προώθηση τέτοιων mail είναι πολύ απλές αλλά αρκετά καταστροφικές. Μπορεί μάλιστα να τις έχετε σκεφτεί και εσείς απλά να τις αγνοήσατε λέγοντας: "Αυτά γίνονται μόνο στις ταινίες".
Αν παρατηρήσετε αυτά τα mail, θα δείτε ότι περιέχουν μέσα έναν τεράστιο αριθμό διευθύνσεων e -mail, πραγματικών διευθύνσεων !
Το πρόβλημα δηλαδή είναι ότι κάθε φορά που προωθείτε παρόμοιου τύπου e-mail αφήνετε τον παραλήπτη να δει τις διευθύνσεις e-mail όλων των φίλων σας και όχι μόνο.
Σε τι χρησιμεύει αυτή η συλλογή διευθύνσεων ?
Όλες αυτές τις διευθύνσεις μπορεί κάποιος να τις χρησιμοποιήσει για να βγάλει λεφτά, πολύ απλά στέλνοντας σε όλους αυτούς διαφημιστικά spam e-mails δηλαδή διαφημιστικά e-mail ή ακόμα και e-mail που περιέχουν ιούς. Αυτό φυσικά για να γίνει πρέπει πριν να έχει πουληθεί η διεύθυνση σας μαζί με εκατοντάδες άλλες σε κάποια εταιρία που κάνει αυτή τη δουλειά: στέλνει διαφημιστικά e - mails. Και πιστέψτε με υπάρχουν πολλές τέτοιες οι οποίες κερδίζουν υπέρογκα ποσά.
Όσο και εξωπραγματικό αν σας φαίνεται, αυτό γίνεται καθημερινά και έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο που τα διαφημιστικά e- mails σήμερα ξεπερνούν τα 83 δισεκατομμύρια ετησίως !
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα προωθήσετε ένα παρόμοιο e - mail σκεφθείτε το καλά πριν. Και αν αποφασίσετε παρόλα αυτά να το κάνετε, βεβαιωθείτε ότι αφιερώσατε λίγο χρόνο για να σβήσετε από το σώμα του μηνύματος όλες τις περιττές διευθύνσεις e- mail που περιείχε από τον προηγούμενο αποστολέα.
Σωτήρης Κ.
5 Φεβρουαρίου 2008
Αλυσιδωτά e-mails
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!!!!!Τώρα ξέρουν όλοι τι πρέπει να κάνουν όταν τους στέλνουν αυτά τα ενοχλητικά e-mail!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο μπορω να ομολογησω οτι δεν το ηξερα...αλλα ειχα παρατηρισει οτι αφου ειχα στειλει πρωτα καμια εικοσαρια αλυσιδοτα e-mail...μετα...σε μια ακυρη ημερα...μου ηρθε ενα e-mail ~~>διαφημιστικο!!!....οποτε...εδω μπορω να προσθεσω οτι ο Σωτηρης εχει δικιο(οπως παντα εξαλλου.... :P..)...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή