1 Μαρτίου 2008

Γιατί γράφω...

Καταρχάς, καλό μήνα

Είμαι σίγουρος ότι πολλές φορές θα έχετε αναρωτηθεί, για ποιο λόγο γράφω στο blog ; Τι μου προσφέρει άραγε; Θα μπορούσα πολύ απλά να μην έγραφα πουθενά τις απόψεις μου και να μην είχα δικό μου blog.

Έτσι όμως ο μόνος τρόπος για να εκφράσω την γνώμη μου θα ήταν ο προφορικός λόγος. Ο προφορικός λόγος ξεχνιέται με την πάροδο του χρόνου ενώ αντίθετα ο γραπτός μένει για πάντα.
Επιπροσθέτως όταν γράφω τις απόψεις μου, μου δίνεται η δυνατότητα να τις κατανοήσω καλύτερα.
Επίσης μέσω του γραπτού λόγου και με την βοήθεια της τεχνολογίας (internet) μπορώ να κάνω διαθέσιμα τα πιστεύω μου σε όλο τον κόσμο μέσω ενός ιστολογίου (blog) πράγμα που δεν γίνεται εύκολα μέσω του προφορικού λόγου επειδή δεν έχουμε όλοι πρόσβαση στα ΜΜΕ.
Τέλος το internet είναι ένα μέσο ενημέρωσης το οποίο δεν δέχεται λογοκρισία και έτσι μπορώ να εκφράζω την γνώμη μου με απόλυτη ελευθερία.

Για όλους αυτούς τους παραπάνω λόγους προτιμώ να γράφω στο blog μου.

Σωτήρης Κ.

2 σχόλια:
Γράψτε σχόλια
  1. "Επιπροσθέτως".....μμμ....απο που την ξεθαψες ρε θυριο αυτην την λεξη????...λολ....!!!..πολυ καλα επιχειρηματα παντως..."i like it"....~~>Like we say back to America....λολ....keep going... :)...
    εR_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα έχω να πω.....Σωστοοός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή